Εργαστήρι Θεάτρου απο ΚΘΒΕ στο Γυναικείο Τμήμα 11/2018- 2/2019

Ανανεώθηκε η συνεργασία μας με το ΚΘΒΕ και αποφασίσαμε με τον Καλλιτεχνικό Διευθυντή του ΚΘΒΕ κ Γιάννη Αναστασάκη,να κάνουμε μια δράση με θεατρικό εργαστήρι φέτος στο γυναικείο τμήμα. Η δράση διήρκησε από Νοέμβριο 2019, κάθε Τετάρτη , και έληξε στις 20 Φεβρουαρίου 2019 με συνεργάτες τους ηθοποιούς του ΚΘΒΕ Ζωή Λύρα και Σαμψών Φύτρο.

Ανακοίνωση του ΚΘΒΕ :
Με αφορμή την ολοκλήρωση της φετινής παρέμβασης του ΚΘΒΕ στη γυναικεία πτέρυγα των γυναικών του 3ου ΣΔΕ στο γενικό κατάστημα κράτησης των Διαβατών.
Τη δράση ανέλαβαν οι ηθοποιοί του ΚΘΒΕ Ζωή Λύρα και Σαμψών Φύτρος.
Η τελευταία συνάντηση της ομάδας θα γίνει την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τη Διευθύντρια του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας της Φυλακής Διαβατών Θεσσαλονίκης κυρία Μαίρη Γκρίζου.

Διαδρομή – Φιλοσοφία παρέμβασης.

Η παρέμβαση που έλαβε χώρα στη γυναικεία πτέρυγα είχε τη φιλοσοφία της δημιουργικής απασχόλησης των κρατουμένων με βασικό στόχο την ψυχική τους ενδυνάμωση, το άισθημα αποδοχής, τη χαρά, την καταπολέμηση της ανίας, τη δημιουργικότητα και την όξυνση της φαντασίας. Επιθυμία των κρατουμένων ήταν να μην προχωρήσουμε σε κάποια παρουσίαση, αλλά να εστιάσουμε στην ίδια τη διαδρομή χωρίς άγχος για κάποια έκθεση υλικού. Αυτό το σεβαστήκαμε γιατί διέπει του «νόμους» αντίστοιχων παρεμβάσεων, που προυποθέτουν πως όποια πιθανή παρουσίαση δε δημιουργεί άγχος και πίεση στους κρατούμενους/νες , αλλά χαρά και πρόθυμη συμμετοχή. Εξάλλου όλα τα εργαστήρια που λαμβάνουν χώρα στο ΚΘΒΕ δεν έχουν ως αυτοσκοπό την παρουσίαση κάποιας δουλειάς του εργαστηρίου σε κοινό, αλλά εστιάζουν στην ίδια τη διαδικασία ώς παιδαγωγική δραστηριότητα.

Τα βασικά στάδια της δράσης μας είχαν τα εξής χαρακτηριστικά.

1) Παιχνίδια γνωριμίας
2) Παιχνίδια ενδυνάμωσης της ομάδας.
3) Ασκήσεις μνήμης
4) Ασκήσεις συγκέντρωσης και προσοχής
5) Ασκήσεις εγρήγορσης
6 Ατομικοί αυτοσχεδιασμοί με αφορμή λέξεις και φράσεις
7) Αυτοσχεδιασμοί σε ζευγάρια με αφορμή λέξεις και φράσεις
8) Ομαδικοί αυτοσχεδιασμοί με αφορμή λέξεις και φράσεις
9) Ατομικοί αυτοσχεδιασμοί με αφορμή πίνακες και εικόνες
10) Αυτοσχεδιασμοί σε ζευγάρια με αφορμή πίνακες και εικόνες
11 Ομαδικοί αυτοσχεδιασμοί με αφορμή πίνακες και εικόνες
12) Αυτοσχέδια παραμύθια – ιστορίες σε κύκλο.

This entry was posted in Ανακοινώσεις, Δραστηριότητες, Διαθεματικά Σχέδια Δράσης, Εργαστήρια, Ελεύθερη Έκφραση, Συνεργασίες, Σκέψεις μαθητών-κρατουμένων, Το σχολείο. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s